Perşembe, Mayıs 31, 2007

Sözde değil, özde 'olfrygt'


"Saçmalıktan hoşlanmam. Ayrıca sessizliği severim, az insanı çok insana tercih ederim."
Rolling Stone'u ele alınca, sayfaları karıştırınca, en önce bunu okuyorsun, kaçarı yok. Iggy Pop 60 yaşında bir de...

"İletişim Kitabevi'nde bir konuşma yapmaya çağrılmıştım. ...sen kalk aç karnına küçük bir konyağı indir midene. Sıkılganlığı yenmek için midir, nedir? (...) Epeyce kalabalık vardı. Hoşlandı galiba gençler, yuhalanmadım. (...) 'Açım çocuklar, Tavukçu'ya gidelim' dedim. Gittik. Sohbet süredursun, bir küçük rakı da içtim sanıyorum. (...) Olan olmuştu. Acaba konuşma yaparken de pot kırdım mı? (...) Çok şükür zırvalamamışım."
Vüs'at O. Bener 'Mızıkalı Yürüyüş'te anlatmış. 'Kendimi intihar ederim' dedirtmişti birine bir keresinde de...

"Ordu'da 1936'da Kahraman Sağa tarafından kurulan, Türkiye'nin ilk çikolata barı 'Tadelle' markasıyla, bir dönemin çocukları için çikolatanın adı olan Sagra, 1994 yılında kontrolüne girdiği Bayındır Holding'in yaşadığı ekonomik krizin kurbanı oldu ve faaliyetlerini durdurdu."
Son Tadellelere, Tadelle demiyorduk, ama yine de bir ekonomi sayfasında haberi derhal seçti göz...

"Tek bildiğim bir şey varken, çok bilinmez bir hal oldum"
Hayko Cepkin'in yeni albümü çıktı: 'Tanışma Bitti'. En, en sondaki hediye şarkıdan bu da...

"Şehir dışındayken bira bulamamaktan rahatsız edici şekilde korkmak."
Danca'da bu hissiyatı anlatan bir kelime var: Olfrygt.

Hiç yorum yok: