Pazartesi, Nisan 30, 2007

Ben bunları duydum


- "Hanımefendi köfte yok, patates yok, ayran yok. Çağlayan'dan gelenler hepsini bitirdi.
(Dolmabahçe'de bir açık hava çaycısı/ çay vardı/ güzeldi/ garson giderken "parayı demir olarak alabilir miyim?" dedi)
- "Sperm varsa dondurun o zaman!"
(Bir hastaneye bitişik kafede kapuçino içerken yan masadan geldi bu/ etrafımda doğal döllenenlerin sayısı, yapaylardan daha az şu sıra/ gerçekten...)
- "Bir yarım, bir çeyrek kokoreç" / "Çok güzeeel. İçecek bir şey alır mıyız?"
(Karaköy'de bir kokoreççi/ Menüden en doğru seçimi yapmışız...)
- "Şimdi Atatürk için bir alkış alalım. Sonra da bir 'veteremiz' var."
(Alaturka Popstar'da sunucu demişti bunu/ Bülent Ersoy asker selamı çakarak Onuncu Yıl Marşı'nı okuduktan sonra/ 10 Kasım mıydı/ şimdi de zemine uyar)
(Duyduklarım beş tane olsun istedim/ bir tane daha bulayım dedim/ aklıma gelmedi/ kafa kayıt cihazı çalışmadı/ uydurayım o zaman dedim/ böyle şeyleri uyduramamak ne acayip/ olmuyor...)

Hiç yorum yok: